Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Keretapi Termewah Di Dunia

Maharaja Ekspress merupakan kereta api pelancongan paling mewah di India memulai perjalanan perdananya dari satu kota di bahagian timur negeri tersebut baru-baru ini.

Selama enam hari dan tujuh malam berikutnya, kereta api tersebut akan berhenti di enam stesen sebelum sampai ke destinasi, New Delhi.



Info Ringkas: 

Perkhidmatan ini akan menjadi perjalanan unik pans-India, dan para pelancong dapat mengunjungi banyak destinasi terkenal, seperti kota warisan dan hutan hijau dimana para pengunjung mungkin memiliki kesempatan untuk melihat harimau. 

Kereta api tersebut hanya membawa 88 penumpang di 23 gerabak yang dihias mewah, turut dilengkapi dengan sistem pengatur suhu individu, tandas mesra alam, serta gadget-gadget seperti TV, DVD player, Internet dan telefon hubungan langsung, dan semua makanan serta minuman percuma. 

Ada empat kategori perkhidmatan antaranya: "junior suite" dengan harga tiket 800 dolar AS seorang untuk sehari, kabin deluxe dengan harga 900 dolar AS, "suite" dengan 1400 dolar AS dan "Presidential Suite" dengan harga 2500 dolar AS. 






























Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved