Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Wanita Kelantan rugi RM31,000


MEK NAB menunjukkan laporan polis mengenai kehilangan dompet duit miliknya ketika ditemui di rumahnya di Jalan Berek 12, Kota Bharu semalam.


KOTA BHARU - Ramadan kali ini meninggalkan pengalaman pahit buat seorang wanita apabila kerugian lebih RM31,000 selepas dompet duit yang mengandungi pelbagai barangan berharga disyaki dicuri dua wanita berpurdah di Medan Ilmu, Jalan Dato' Pati di sini kelmarin.

Mek Nab Saad, 51, berkata, kejadian pada pukul 8 pagi itu berlaku ketika dia sedang berjalan-jalan sebelum menyedari dompet duit yang diletakkan di dalam beg tangan hilang ketika hendak membayar baju yang dibeli di situ.
"Sebelum kejadian, saya nampak dua wanita memakai jubah yang lengkap berpurdah berjalan di kawasan sama namun kelibat mereka hilang sebaik sahaja saya menyedari dompet duit saya lesap," kata wanita itu ketika ditemui di rumahnya di Jalan Berek 12 di sini semalam.
Dakwa Mek Nab, dia percaya dompet duitnya itu dicuri oleh dua wanita terbabit yang disedarinya sudah mengekorinya dari stesen bas sehingga ke kawasan Medan Ilmu.
"Ketika saya singgah di kedai pakaian dan leka membelek baju, dua wanita berpurdah itu masih berada di belakang saya.
Ranking: 5
 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved