Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Ainan Tasneem Terlibat Dalam Kemalangan

ainan-tasneem


Penyanyi yang terkenal menerusi lagu Aku Suka Dia, Ainan Tasneem dikatakan telah mengalami kemalangan kereta sewaktu melalui lebuhraya NPE (New Pantai Express Highway) sekitar jam 2.30 petang semalam.

Menurut Ainan Tasneem, sewaktu kemalangan berlaku, dia dan teman baiknya dalam perjalanan menuju ke Bandar Tasik Selatan dan secara tiba-tiba kereta yang dinaiki mereka bertembung dengan sebuah kereta dari arah belakang.

Kejadian semalam di lebuhraya NPE. 21 Julai around 2.30 pm. Alhamdulillah…. Nothing happen to me and my bestfriend. Cuma sekarang setiap urat dekat badan terlalu sakit dan banyak lebam akibat impact yang terlalu kuat

We were on our way to Bandar Tasik Selatan. Bertembung dengan kereta belakang yang nak ke kanan waktu kita orang nak masuk ke simpang kiri. Kereta dua-dua dalam keadaan yang sangat laju.

ainan-tasneem
Ainan turut melahirkan rasa syukur kerana terselamat daripada kemalangan tersebut, akan tetapi dia akui masih lagi trauma.

Dalam kereta berasap dan airbag semua keluar. Alhamdulillah tayar kereta terkeluar dari tempat tayar so besi tu tersekat dekat longkang. Kalau tak, kereta memang terus akan menjunam ke tepi gaung sebelah tu je.

Nauzubillah. Alhamdulillah Allah masih bagi nyawa untuk kami bernafas… To people out there, please.. Drive safely. Sayangi nyawa anda. Ainan trauma kejap  Sampai sekarang masih teringat ingat apa yg berlaku semalam. Tq Allah for giving us chance to live.

Takziah diucapkan buat Ainan dan diharapkan agar penyanyi ini akan cepat sembuh serta dapat jalankan aktiviti hariannya seperti biasa.

ainan-tasneem
Ranking: 5
 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved